Varausohjeet Playtomic

Näin varaat vuorosi Playtomicin kautta.

Playtomic-sovellus

Puhelimella helpoin tapa varata vuoro on Playtomicin sovelluksen kautta. Katso ohjevideo täältä!

 

Huom! Mailojen vuokraus onnistuu vain sovelluksen kautta!

 

➡️ Mene puhelimellasi www.padelloimaa.fi ja paina "Varaa vuoro"

➡️ Saat ladattua sovelluksen Playtomicin sivuilta

➡️ Kirjaudu sisään (luo tili tai käytä Facebook-/Google-tiliä)

➡️ Hae Padel Loimaa

➡️ Valitse laji ja sopiva ajankohta

➡️ (Lisää vuokramailat Padeliin / sulkapalloon)

 

✅ Maksu onnistuu pankki-/luottokortilla tai verkkopankissa (voit myös jakaa maksun suoraan muiden osallistujien kesken!)

 

✅ Maksun jälkeen saat vahvistusviestin sähköpostiin, josta löytyy myös ovikoodit hallille.

 

Sitten vain pelaamaan!

Varauksesta tulee aina vahvistusviesti sähköpostiin!

Varmista, että sähköpostiosoitteesi on oikein. Muista tarkistaa myös roskaposti! Vahvistusviestissä on ovikoodi, jolla pääset sisälle.

 

Varaus ei mennyt läpi, jos:

- Siitä ei tullut vahvistusta sähköpostiin

- Sitä ei näy Playtomic -profiilissasi "Omat varaukseni" -kohdassa (jos näkyy, mutta et ole saanut sähköpostia, niin paina ostokuitin uudelleenlähetyspainiketta)

 

Jos varaus epäonnistui, mutta rahat lähtivät kuitenkin tililtä, niin rahat palautuvat takaisin tilillesi muutaman päivän kuluessa!

 

Varausta tehdessä järjestelmä pitää sitä ennakkovarauksessa 5 minuuttia, jonka aikana vuoro pitää maksaa. Jos maksu epäonnistuu, niin vuoro näkyy sen ajan vielä varattuna sinulle (se ei siis tarkoita, että joku muu olisi ehtinyt varata sen). Sen jälkeen voi yrittää taas uudelleen. Yleensä varaus menee läpi toisella yrittämällä!

 

Vuoroja pystyy varaamaan 14 päivän päähän etukäteen

Jos sinulla on mielessä tietty ajankohta kahta viikkoa pidemmälle, niin voidaan tehdä myös ennakkovaraus!

 

 

 

 

 

Copyright Padel Loimaa  /  Tietosuojaseloste  /  Palvelun toteutus: JPmedia